Rambursări și returnări

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Tinand cont de acest aspect, dispozitivele ce prezinta mai mult de 1 ora timp de convorbire inregistrat nu se pot returna. In cazul in care se constata ca produsul returnat a fost utilizat mai mult de o ora, timp mai mult decat suficient pentru probe si verificari, acesta va fi returnat clientului pe cheltuiala acestuia.


Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Pentru dispozitivele care sunt returnate in alta stare decat cea initiala, se poate percepe o taxa pentru readucerea sa la stadiul in l-ai primit. Aceasta taxa variaza intre 20 si 200 lei, in functie de operatiunile ce trebuiesc efectuate. Pentru a evita aceasta taxa, te rugam sa trimiti produsul exact asa cum l-ai primit, cu toate sigiliile si tiplele intacte, cu toate accesoriile comandate .

Costurile de transport aferente returului sunt de 20-50 de lei, in functie de firma de curierat aleasa de tine, si se vor achita in momentul in care expediezi produsul catre noi. In cazul in care nu doresti sa achiti costul de transport la expedierea coletului, iti vom refactura costul de transport pentru expeditia retur si vom retine suma respectiva din valoarea returnata.

Produsele trimise fara transmiterea in prealabil a unei cereri de retur vor fi returnate clientului.

RETURUL PRODUSELOR PERSONALIZATE

Conform prevederilor legale (OUG 130/2000) si TERMENILOR SI CONDITIILOR, produsele personalizate nu pot fi returnate (in cazul unui retur acestea sunt distruse / casate, fiind realizate dupa specificatiile clientului).

7.9.1 In mod exceptional, CLIENTUL IMBRACAMINTESIMPLA.RO poate returna produsele personalizate achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii: 

7.9.1.1  Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie; 

In cazul in care coletul adus de catre curier prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului. 

Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc). 

Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. 

7.9.1.2 Produsele livrate nu corespund cu produsele din comanda confirmata (sunt personalizate gresit, incurcate);

In cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica IMBRACAMINTESIMPLA.RO cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre IMBRACAMINTESIMPLA.RO (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectivi) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin. In acest caz, IMBRACAMINTESIMPLA.RO va inlocui gratuit produsele si isi rezerva dreptul sa solicita returnarea coletului cu produsele eronate.

7.9.1.3 Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.

Nu se considera specificatii eronate diferente minore de dimensiune / culoare care nu afecteaza vizibil produsul final si care pot aparea din cauze neimputabuile IMBRACAMINTESIMPLA.RO (ex. lot de productie diferit).

Incidenta situatiilor descrise in baza articolului 7.9.1 de mai sus care pot fi considerate motive acceptate de retur / inlocuire a produsului si / sau returnarea contravalorii produselor in cauza trebuie semnalata imediat dupa receptia coletului de catre Client, prin orice mijloace (telefonic, email, messenger) si transmiterea tuturor informatiilor necesare (inclusive fotografii) cu privire la produsele in cauza in vederea analizarii situatiei. IMBRACAMINTESIMPLA.RO isi rezerva dreptul sa refuze solutionarea / returul produselor in cazul in care incidenta situatiilor descrise in art. 7.9.1 au fost semnalate de catre Client dupa expirarea unei perioade de 10 zile de la data receptionarii Coletului si/sau refuzul de a transmite informatiile necesare solicitate de catre Vanzator in vederea evaluarii situatiei.  

Procedura de returnare: 

  1. Trimite cererea de retur in scris, pe adresa de email comenzi@imbracamintesimpla.ro. Cererea trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu: numele de pe care s-a facut comanda, produsul pe care doresti sa il returnezi si contul bancar in care doresti sa iti returnam banii. Vom analiza cererea iar daca totul este in regula, iti vom comunica adresa de returnare.
  2. Odata ce ai primit acceptul nostru pentru retur si adresa de returnare, ambaleaza produsul corespunzator, astfel incat sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului si expediaza-l prin curier rapid catre noi, in termen de maxim 14 zile de la data transmiterii cererii de retur. Poti folosi orice firma de curierat rapid. Din motive logistice independente de vointa noastra, nu putem primi colete expediate prin Posta Romana.
  3. De indata ce produsul ajunge la noi, acesta va fi verificat, vor fi intocmite documentele de retur si ti se vor returna banii in contul specificat in cererea de returnare.

Intervalul de timp din momentul in care primim cererea de retur pana iti transferam banii in cont nu va depasi termenul legal de 14 zile.

Prin completarea formularului de retur sau prin transmiterea cererii de retur prin email, clientul este de acord in totalitate cu prevederile politicii de retur.

Te rugam sa nu expediezi coletul cu ramburs, in caz contrar acesta va fi refuzat si se va intoarce la tine. Returnarea banilor se poate face numai dupa verificarea prealabila a produsului returnat.

Formularul de retur:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ce articole doriti sa returnati ?
Numele & Prenumele dumneavoastra.
Motivul returnarii: